rexona, 2010 yılı reklam kampanyası için beren saat’le anlaştı.
saat, deodorant kullanımına ilişkin bilinç ve farkındalık yaratmayı hedefleyen kampanyanın tüm adımlarında marka elçiliğini üstlenecek.
rexona yetkilileri, herkes tarafından merak edilen, kendini sürekli yenileyen, sadece yapmış olduğu çalışmalarla gündeme gelmeye özen gösteren bir isim olduğu ve rexona’nın marka ruhunu çok iyi bir şekilde yansıtacağına inandıkları için beren saat’le anlaştıklarını söylerken; güzel oyuncu ise “her şeyden önce rexona güvendiğim ve kullandığım bir marka. rexona markasının ürün kadar, kişisel bakım konusunda bir davranış kültürü şekillendirmeye odaklanmış olması ve bu projenin kadınların hayatına bir değer katma yönündeki hedefi, rexona’yla yollarımızın kesiştiren temel unsur oldu.” dedi.